Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Chrome grill ivm aanrijding
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 04-05-2010 14:31
Goeien dan mensen.
Vandaag eventjes snel naar het post kantoor, toen ik terug kwam stond er een mooie dame naast mijn auto. ik denk Oh! dat is nooit mis. bleek ze met de trekhaak tegen mijn auto aan te zijn geklapt. nou niet bepaald de reden dat ik een dame naast de auto wil hebben staan maargoed.
Puntje bij paaltje, blijkt de chrome grill die er op zit bij mij niet standaard mazda te zijn. iemand enig idee waar ik aan een vervangend exemplaar kan komen
alhier eventjes een foto van de schade
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 04-05-2010 17:26
Balen...

Dit is op eBay te vinden.
- Van Renesis (ForumPro) op 12-05-2010 18:48
Deze fijne schades zijn mij goed bekend. Kan nu voor de tweede keer een grille en nummerplaathouder gaan vervangen. Echter geen dader bekend aan deze kant.
Die putjes in de plaat zien er niet uit. Ik kan er echter nog mee leven. Dat kunstof is echter wel heel erg kwetsbaar(of de parkeerders extra lomp).

Maar goed. Bootladingen mensen nemen ook een trekhaak omdat ze niet kunnen parkeren..
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 13-05-2010 20:23
morge ga ik hem weer ophalen,
volgens de garage was de plastic grill erachter door de midde gescheurd, en had mijn radiator tevens een opdonder gehad waardoor er een scheur is ontstaan. we zullen wel weer horen wat de schade is! :(
- Van Renesis (ForumPro) op 13-05-2010 20:52
Grille, nummerplaat en houder gaat richting de 500 euro.
Sterkte ermee.
- Van Hakke (SuperForumposter) op 15-05-2010 19:01
Radiator? Die zit meer als 20cm achter je grill. Volgens mij zijn ze op je centen uit, ik geloof er niks van...
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 15-05-2010 20:56
ja dat gevoel kreeg ik ook.
om aan die radiator te kome moet je redelijk ver reiken vanaf de voorkant, zover is die trekhaak er niet in geweest.

Groetjes tjeu
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 15-05-2010 20:57
Helaas was ik er niet bij toen ze de auto daadwerkelijk gingen repareren. Voor zover ik het weet heeft de verzekering het ook goedgekeurd dus dan vind ik het goed. tog was het nog best een klap die de auto had gekregen maargoed. Ik zal de garage binnekort nog spreken.
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 16-05-2010 07:19
Ja, dat lijkt me ook vreemd. Als er al een scheur in de radiator was ontstaan dan had je ook een lekkage moeten zien. De nummerplaat was dan toch ook kapot geweest, die ziet er nu niet zo beschadigd uit.
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 16-05-2010 10:25
zoals ik het hoorde was het geen scheur in de radiator zelf, maar de uitgang van de radiator waar de buis op zit zegmaar. desalnietteplus vond ik het idd zelf ook raar
- Van Renesis (ForumPro) op 16-05-2010 13:16
Ik heb zelf meer schade gehad. Toch echt geen achterliggende schade gezien.

Lijkt mij dat er melkkoe op je voorhoofd staat. ;)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 18-05-2010 06:14 Edited 18-05-2010 06:16
Renesis:

> Ik heb zelf meer schade gehad. Toch echt geen
> achterliggende schade gezien.
>
> Lijkt mij dat er melkkoe op je voorhoofd staat. ;)


Met KOEIENLETTERS!

Echt onmogelijk dat radiator geraakt is bij de schade zoals op de foto, kentekenplaat en grille hadden veel dieper gedeukt en gescheurd moeten zijn. Tenzij deze spontaan zijn teruggebogen en de schade op de foto minder erg lijkt.
En de verzekering mag dan betalen, dit is gewoon uitbuiten. Van dit soort grappen gaat uiteindelijk de verzekeringspremie ook omhoog. Vraag om de beschadigde radiator en/of onderdelen. Dan weet je meteen of de hersteller betrouwbaar is.
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 19-05-2010 07:45
ja voordat ik de foto had gemaakt had ik het eea weer terug gebogen anders kon ik mijn nummerbord niet meer lezen. maar ik zal er idd achteraan gaan hoe ze dit kunnen verantwoorden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Chrome grill ivm aanrijding

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill