Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Andere auto's / 3 MPS modeljaar 2010
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 31-03-2010 17:19
Brakefire had voor me geregeld dat ik vanmiddag, tijdens het wachten op het vervangen van de remmen op de rode RX, met een nieuwe 3 MPS rijden.

Mocht ik weer een "boodschappenauto" nodig hebben, dan kon het best eens deze MPS worden. Rijdt heel erg goed. In eerste en tweede versnelling (Granny-mode), nog wat lager in de toeren, rijdt ie gewoon zeer prettig, goed voor alledaags stadsverkeer. Geef je in derde of vierde versnelling flink gas bij 3500 toeren, dan weet je niet wat er gebeurt! Soort van lancering. Stuur goed vasthouden, want het regende en met de Potenza's op nat wegdek wil ie gewoon zelf gaan spelen. Rotondes dus helaas niet ten volle durven uitproberen. Maar hij stuurt uitstekend en je kunt er genoeg lol mee beleven op de bochtige buitenweggetjes, ondanks de voorwielaandrijving.
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 31-03-2010 17:26
Leuk speeltje ;)
- Van nagel (Deelnemer) [nl] op 01-04-2010 15:05
En hoe verhoudt hij zich tot zijn naaste concurrenten, de (goedkopere) Megane RS en de (duurdere) Focus RS?
De koning van de hothatches: de R26.R
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 01-04-2010 20:25
Geen idee. Nooit mee gereden, maar het zou niet in me opkomen om een Renooit te kopen.
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 02-04-2010 04:51
Inderdaad, een auto mag ook mooi zijn, alhoewel de nieuwe Megane er wel goed uit ziet. Die R26.R is echter zo lelijk als de nacht!
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 02-04-2010 21:28
In autoweek van een paar weken terug kwam de Renault het beste uit de test.
De mazda en een vw waren de andere auto's.

Groetjes Tjeu-groesselt
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 04-04-2010 12:37
Tsja. Autoweek.
- Van nagel (Deelnemer) [nl] op 08-04-2010 13:17
En niet alleen in Autoweek. Bijna in alle autovakbladen, nationaal en internationaal wordt/werd er zeer lovend geschreven over de nieuwe Megane RS. Goede prijs/kwaliteit/ prestatie verhouding. En natuurlijk zijn er mensen, die nooit in een Franse auto willen rijden, net zoals er mensen zijn, die nooit in een Japanner gezien willen worden. Zoveel mensen zoveel smaken.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Andere auto's / 3 MPS modeljaar 2010

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill